RSS
Prima Pagina
Contact
Harta
 
 
Prima / Publicaţii / Politici educaţionale / Stadiul reformei curriculare din Republica Moldova cu particularizare la disciplina Matematica
Stadiul reformei curriculare din Republica Moldova cu particularizare la disciplina Matematica
16.12.2003, 00:00 IPP, prof.drd. Mihaela Neagu
Text:
Tipar

Reforma curriculară constituie esenţa reformei din orice sistem educaţional, fiind motivată şi argumentată din punct de vedere teoretic, practic, social-politic şi cultural. Un program educational este « un ansamblu integrat de activităţi de învăţare care vizează atingerea unor obiective de formare în acord cu standardele determinate”. Programele şcolare constituie o componenta esenţială a acţiunii educative. Ele reflectă filozofia şi cultura societăţii şi care determină viziunea despre tânar şi rolul pe care acesta îl va juca pentru a păstra valorile şi coeziunea societăţii căreia îi aparţine, să-şi poată realiza speranţele şi aspiraţiile sale. Programele şcolare orientează în egală măsură diferitele activităţi de învăţământ care participă, în egală măsură, la realizarea schimbărilor aşteptate de la societate şi la dezvoltarea sa.

Studiul, aici

 
Plaseaza articolul in:
google Delicious Digg Yahoo Twitter Netvibes linkedin
 
Prima / Publicaţii / Politici educaţionale / Stadiul reformei curriculare din Republica Moldova cu particularizare la disciplina Matematica
 
Sus
Actualizat: 28.02.2018   //  Vizitatori: 1403140
Institutul de Politici Publice Prima ipp@ipp.md Contact Harta
Publicaţii   /   Anunţuri   /   Evenimente   /   Referinţe utile
Tel. (+373 22) 27 67 85, 27 67 86 / Fax. (+373 22) 27 67 86
Creat de Trimaran